lørdag 12. november 2011

Før/etter bilder av murvegg

Hei! Har hatt et par dager uten blogging nå fordi at det har skjedd så mye. 
Bortsett fra jobbing har vi malt mye, blitt syke og jeg har hatt et 5 timer langt frisørbesøk..... I går var en laaang dag. Jeg våknet og var bare helt tett og gåen, GREAT! 
Begynnte på jobb kl 06.00, jobbet til kl 12.00, kjørte til Knarvik for Mari skulle ta antipermanent på håret mitt (antipermanent glatter ut krøller i håret). Det tok 5 timer!! Så hadde jeg en mini shopping-runde før jeg kjørte hjem, godt sliten men veldig fornøyd =) 
Da jeg kom hjem viste det seg at C var like tett i trynet og gåen som jeg var.. Så vi hentet dynen og låg oss strak ut på sofaen og hadde en liten TV-kveld... 
Men nå tenkte jeg at jeg kunne vise dere noen bilder av murveggen som vi endelig er blitt ferdig med. Dere får bare se den ene siden nå, for vi er ikke helt ferdig å rydde opp på den andre siden (ligger blandt annet en stor haug med ved på gulvet.....)

Før:
Etter:



Vi har ikke fått på lister ennå, men de kommer forhåpentligvis snart!
Så hva synes dere? Forbedring?
Senere i dag eller i morgen tenkte jeg at jeg skulle legge ut bilder av hvordan håret mitt ble =)
Ha en fin lørdag!

Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar