tirsdag 29. november 2011

En ny favoritt

I går var jeg i Åsane for å bytte et fat som jeg hadde fått feil, og da ble det selvfølgelig litt trakking rundt i senteret. 
Da jeg var ferdig var klokken blitt 19.30, jeg hadde ikke spist siden lunsj og magen min var ikke helt fornøyd med det. 
I nærheten hadde jeg en narvesen kiosk og en fruktbar som solgte smoothies. Siden pølse på narvesen ikke var så aktuelt, måtte det bli en smoothie. 
Jeg har aldri smakt smoothie før, fordi at jeg alltid har innbilt meg at det ikke er noe godt. Men jeg fant ut at det var på tide å prøve. Etter å ha studert menyen i evigheter, falt valget på en variant med appelsin og jordbær. 
Jeg ventet til jeg var komt i bilen før jeg tok en slurk av den iskalde drikken. Dette var jo helt utrolig godt! Smoothien forsvant fort og nå tror jeg at jeg må investere i en sånn blender greie sånn at jeg kan lage dette hjemme. 
Så for dere som ikke har smakt smoothie ennå, GJØR DET!


Stina

2 kommentarer:

  1. Heisann!
    Smoothie har lenge vært en av mine favoritter. Lager det stadig hjemme, enten av smoothie-pakker fra frysedisken, eller av friske bær og frukt :) Sunn "godis" :)
    Titt gjerne innom min blogg og delta i min Give Away :)
    Ha en fin 1.desember!

    SvarSlett
  2. Ja, det irriterer meg litt at jeg ikke har smakt det før =P Det skal jeg gjøre =)

    SvarSlett