mandag 28. november 2011

Casa Interiør

Som sagt har jeg nå blitt forhandler for Casa Interiør.



Dette er kjempe spennende og jeg gleder meg til å komme ordentlig i gang!
Dette er noe jeg har valgt å gjøre fordi at Casa Interiør har utrolig fine produkter og jeg kunne sikkert kjøpt alt i hele katalogen, men mest av alt gjør jeg det fordi at jeg trenger utfordringen. 
Helt fra jeg var liten har jeg vært utrolig sjenert og det værste jeg vet er å måtte snakke med folk jeg ikke kjenner, ringe til f.eks legekontoret og bestille en time eller ringe til folk generelt (bortsett fra mine aller nærmeste som jeg kjenner godt), jeg liker ikke å invitere folk hjem fordi at da er jeg vertinne og må på en måte snakke med alle og sørge for at alle har det kjekt osv. Jeg vet ikke helt hvorfor det er sånn, kanskje det er det at jeg hater at oppmerksomheten er rettet mot meg og at jeg er redd for å drite meg ut. Men dette er ganske plagsomt, f.eks når jeg er på jobb, så er det en del telefoner og folk jeg må ring til osv, men jeg tør ikke. Nå har sjefen min begynnt å "tvinge" meg litt og sier at nå må du ringe til de og de og si at vi skal bestille sånn og sånn. Hun gjør det jo bare for å hjelpe meg til å bli flinkere på sånnt, og det har faktisk hjulpet en del. Men jeg kan fortsatt forbedre meg.
Derfor fikk jeg idèen til å bli forhandler for Casa Interiør. Det innebærer at jeg må stå foran folk å prate om produktene, jeg må invitere til party og jeg må snakke med fremmede på tlf i fht dette. 
Dette er en utfordring jeg absolutt har godt av. 


Så... Dersom det er noen som har lyst til å holde party kan de kontakte meg. Vertinnen får selvsagt flotte vertinnegaver! 
Eller så kan du bla igjennom produktkatalogen HER, og hvis du finner noe du har lyst på kan du gi meg en lyd, så kan jeg bestille til deg.

Kontakt meg på:

E-mail... stinaborge@hotmail.com
Tlf.... 99365351


Stina

6 kommentarer:

  1. Lykke til som forhandler for Casa Interiør :)

    SvarSlett
  2. Høres ut som du har ein veldig fornuftig og grei sjef iallefall :) Lykke til som Casa forhandler :) Klem frå Eva

    SvarSlett
  3. Eg vil gjerne kjøpa pynt :)

    SvarSlett
  4. Det skal du få lov til vettu ;) Gi meg en lyd du =)

    SvarSlett
  5. Ikke så værst sjef nei ;)

    SvarSlett