torsdag 20. oktober 2011

Vanskelig å legge igjen kommentar...

Hei alle sammen!

Jeg har fått en del tilbakemeldinger fra folk som leser bloggen som sier at de ikke får til å kommentere, eller at det er vanskelig å kommentere.
Det er fordi instillingene har vært sånn at du må ha en OpenID konto for å kunne legge igjen en kommentar.
Så da hadde jeg jo full forståelse for at folk ikke gadd å stresse med det.
Men nå har jeg endelig klart å fjerne den instillingen, sånn at alle kan kommentere (jeg tror hvertfall jeg har klart det) Så da hadde det vært kjekt om dere vil legge igjen en kommentar til meg :)

Klem Stina

3 kommentarer:

  1. kjempe kjekt å lesa bloggen din Stina:) Du e flink:) Såååå kjekt at du e begynt me juleforbredelser og blogger om det òg;) Kan aldri bli for tidlig det..;) Du kan jo godt ligge ut kor du kjøper dei forskjellige tinga, feks Amalies jul.. d e iallefall eg veldig intr i..:) ha ein fortsatt super dag..
    klem Ina Jeanette

    SvarSlett
  2. Det var påtide :) Har stressa med å få kommentert, men det veit du jo allerede. Fin blogg :) Helsing Eva

    SvarSlett
  3. Så bra at du liker bloggen, Ina! Nei det er sant, aldri for tidlig med jul ;) Det kan jeg selvfølgelig gjøre. Amalies jul dvd`en kjøpte jeg på dvdhuset.no..

    SvarSlett