torsdag 6. oktober 2011

Sofakos og juleblader

I dag er det torsdag og det betyr seinvakt på meg. Så derfor kunne jeg kjøre kids`a på skolen i dag.
Endre var ikke helt i form, men jeg sendte han avgårde med beskjed om at han fikk ringe meg hvis jeg skulle komme å hente han. Og det gjorde han.
Så nå har vi vert å leigd en film, kjøpt halsdrops og nå koser vi oss her i hver sin sofakrok med hver sin dyne og fyr i ovnen.
Her en dag så jeg til min store glede at det var komt juleblader i butikken. Jeg elsker jul, og har allerede begynnt å glede meg og leser juleblogger og spiser klementin selv om vi bare er kommet til oktober.
Men nå skal jeg altså kose meg med KK jul og Allers jul!


Jeg er den typen som liker å planlegge ting i god tid, og i år har jeg tenkt å ha juleverksted og mye annet gøy med ungene, så nå kan jeg lese og få gode tips og idèer til hva vi kan lage :)
Ha en fin torsdag!

Klem Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar