mandag 17. oktober 2011

Restemat

I går (søndag) viste det seg at vi hadde ikke så mye mat i huset som jeg trodde. Jeg var tenkt å bare spise knekkebrød og frukt, men jeg glemte at jeg hadde tatt knekkebrødene med meg på jobb..
Så da måtte jeg improvisere. Etter å ha gjennomsøkt alle skap og skuffer fant jeg 2 speltlomper.
Jeg smurte den ene med magerost fra kavli, tok på litt sukkerfri ketchup, lett ost fra norwegia og masse pizzakrydder. Så la jeg den andre speltlompen på toppen og varmet det litt i en stekepanne med lokk:


Det smakte ganske godt, men det var litt for mye ost i forhold til de tynne lompene, så det ble egentlig litt kvalmende. Men jeg fikk hvertfall prøvd noe nytt.
Jeg og Christian så også Jaws - the revenge på dvd, noe som vi kunne ha spart oss for...Den var skikkelig dårlig..


Men en fin søndag ble det uansett :)

Klem Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar