tirsdag 25. oktober 2011

Nye vegghyller og "ny" tv-benk

Det ble altså hyller i stedet for bilde, men bildet kommer nok opp en annen plass tenker jeg.
Jeg har lenge sett etter sånn type hyller og endelig fant jeg de hos Bohus.



Jeg har også byttet ut de mørke LACK hyllene vi hadde i stuen med de hvite vi hadde på soverommet

Før:

Etter:

(Veldig dårlige bilder, skal huske å ta slike bilder i dagslys neste gang)

I helgen byttet vi også ut tv-benken, med en hvit tv-benk som jeg hadde med meg når jeg flyttet inn hit. Den er i likhet med hyllene i serien LACK fra IKEA og den har til nå bare stått på "roterommet" i kjelleren siden vi ikke trengte 2...
Men jeg fant ut at nå når det er så mye hvitt her, må nesten tv-benken også være hvit, + at den er åpen bak sånn at jeg slipper synlige ledninger. Blir gal av det.

Før:

Etter:

Jeg synes det kom seg veldig og det ser litt mer ryddig ut.

Jeg vet at det ser ganske teit ut å ha tv-benken rett foran peisen, men sofaen er så stor at det er ingen veggplass igjen til å plassere tv-benken og den kan liksom ikke stå midt på gulvet... Men når vi får ny sofa i hus, skal tv-benken selvsagt flyttes :)
Nå har forresten C lovet meg å være hjemme i helgen å hjelpe meg å male murveggen! Endelig hvit mur!!!

God natt!

Klem Stina

2 kommentarer:

  1. Det blir kjempefint med malt mur! :) Et tips er og ha ta en litt mørkere tone innimellom "sprekkene" i muren med en kost, og å ruller du over selve mursteinene med en lysere farge! :) døds stilig :)

    SvarSlett
  2. Ja, tror det blir bra. Takk for tipset! :)

    SvarSlett