mandag 31. oktober 2011

Mandag, fri, bursdagspresang og Walther-kopier!

I dag har jeg vert å kjøpt bursdagspresang til Christian..


Jeg kjøpte et par sko, for det har han veldig bruk for + et par små ting:



Når jeg allikevel var i Knarvik tok jeg turen innom Nille, der jeg oppdaget at de hadde noen små zinkhus lignende de jeg har fra Walther & Co, så da måtte jeg jo ha et par av de sånn at jeg fikk utvidet "landsbyen" min.
Så var jeg på Rema å handlet og der hadde de også fått inn små Walther-kopier. De er visst overalt! Så nå har jeg 2 "ekte" og 4 "falske" hus i landsbyen min:




Jeg har også fått malt 1 strøk til på panelen på kjøkkenet, men jeg må visst ha enda et strøk før den er ferdig. Når C kommer hjem fra jobb, skal vi ta 1 strøk til på murveggen =)

Håper dere har hatt en fin mandag!

Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar