tirsdag 18. oktober 2011

Jentekveld :)

I kveld skal jeg på jentekveld med 3 skjønne venninner og en nydelig baby. Jeg, Ingvild, Tanita, Stine og lille Emilie skal treffes hjemme hos Ingvild.
Hun flyttet sammen med kjæresten sin for en stund siden og jeg har faktisk ikke sett leiligheten enda, så jeg gleder meg til å se hvordan de har det :) Vi prøver å treffes så ofte vi kan men det er ikke alltid så lett å finne en dag der alle har tid med jobb, kjærester, baby osv. Så jentekveld i dag blir bra!

I dag er en sånn dag der jeg bare ikke klarer å få varmen i meg, så nå skal jeg ta meg en stor kopp te og litt mat, så satser jeg på at det kommer seg litt. Siden blogging ikke er gøy uten bilder slenger jeg med et bilde av kveldsen min fra i går (knekkebrød med lett ost, yoghurt og te):


Ha en fortsatt fin dag!

Klem Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar