søndag 9. oktober 2011

Helg, kos og familiebesøk!

Da var helgen over for denne gang.. I dag har vi vært i familiebesøk hos mamma som ble 45 år på onsdag. Jeg har tenkt litt på hva jeg skal gjøre i fht slanking og besøk å sånn. Jeg kan jo ikke forvente å få servert slankekost i besøk, og jeg kan heller ikke la vær å spise noe. Det er ikke særlig høflig.
Så jeg har egentlig komt frem til at jeg spiser litte granne, og så får jeg heller trene litt mer dagen etter.
I dag fikk vi hjemmelaget pizza + kaker. Jeg spiste litt pizza, men holdt meg unna kakene. Så tar jeg en halvtime lenger på wii`en i morgen :)
Det er ganske godt å synke ned i sofakroken kun meg og min kjære og nyte stillheten etter en ikke så veldig rolig helg med 4 unger i huset. Men vi har kost oss, for all del :) Litt bilder fra helgen:

                                     
Ida og Endre koser seg med monopol, kakao og lørdagsgodt
                                     
Maria og Lina ville heller se film mens vi spilte monopol
                                     
Pusen blir litt utslitt når det er så mange unger i huset som leker å herjer med han :)
Fyr i ovnen og masse lys må til...


Håper dere har hatt en fin helg også! :)

Klem Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar