mandag 10. oktober 2011

Forandring fryder!

I dag hadde jeg fri og derfor hadde jeg tenkt at jeg skulle benytte anledningen til å bytte ut alt det røde i stuen med en annen farge. Og etter mye fram og tilbake ble jeg enig med meg selv at jeg går for lilla nå i høst/vinter.
Så i dag har jeg tatt litt av i åsane og handlet MASSE nytt! Jeg var innom Living, Kid, Princess, Farmors hus, Bohus, Skeidar og Plantasjen..


Og slik så det ut da jeg var fått alt på plass:









Slik så det ut før:


Jeg kjøpte også disse søte koppene og en matchende skål:


Disse skålene fra Bruka:


Og denne lampen (men den har vi ikke fått hengt opp ennå):


Jeg er godt fornøyd og syns det ble mye koseligere her :)
(Beklager dårlige bilder.. Speilreflekskamera står høyt på ønskelisten..)

Klem Stina

1 kommentar:

  1. Hei på deg!
    Så koselig at du fant veien til min lille blogg og du tar deg tid til å delta - det varmer og gleder :)

    Søtt lysfat!

    Klemklem

    SvarSlett