søndag 16. oktober 2011

Helgen min..

Denne helgen har jeg kost meg masse. På fredag reiste vi inn til søsteren til Christian på Askeland for der var mamma`en hans og den andre søsteren hans på besøk. Der fikk vi kjempe god middag av mamma`en til C og mannen hennes, og jeg kjøpte masse julekort som en venninne av hun hadde laget. De var kjempe fine og jeg gleder meg til å sende de til familie og venner.
Lørdag sov jeg lenge og ble vekket av at min bror sto på døren og ville låne en tilhenger.. Så ryddet og vasket jeg litt, så fikk vi besøk av Hanne og Kristoffer. (Hanne er søsteren til C). Når de var gått lagde jeg deilig kvelds, tandoori kylling:



Og så såg vi 2 filmer, The resident:

Og Paranormal activity 3 (som var den dårligeste av paranormal activity filmene...):


Andre bilder fra helgen:

Min fantastiske lett kakao fra freia

Pusen synes dette var en helt normal plass å legge seg til å sove..

Christian fant frem malekosten og malte litt mens jeg laget mat

Håper dere også har hatt en fin helg!

Klem Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar