tirsdag 20. september 2011

This or that?

BOK ELLER BLAD?

Jeg må nok gå for blad. Jeg er veldig glad i å lese bok, men da helst om sommeren når jeg ligger ute i solen å later meg, eller evt om høsten i sofakroken under teppet. Men blader leser jeg omtrendt daglig.

KOMPIS ELLER VENNINNE?

Venninner. Har ikke så mange, men de jeg har er fantastiske! <3

LØST HÅR ELLER STRIKK?

De som kjenner meg vet at det selvfølgelig er strikk. Jeg går omtrent aldri med håret ned, det er pga veldig tykt og krøllete hår som må holdes styr på. Men etter en skikkelig runde med rettetang kan det gå :)

BUKSE ELLER KJOLE?

Bukse.

FREDAG ELLER LØRDAG?

Det er jo veldig deilig å slenge beina på bordet fredagskveld, og vite at nå har du fri å kan slappe av, men jeg har jo alikevell vert på jobb store deler av dagen, så jeg tror jeg må si lørdag.

PYNTET ELLER CASUAL?

Jeg liker å pynte meg hvis jeg skal noe spes, men sånn i hverdagen går jeg for casual.

GULOST ELLER HVITOST?

Hvitost, og det må være norwegia..

GÅ ELLER KJØRE BIL?

Siden jeg alltid er sent ute blir det bil.

LIGHTBRUS ELLER SUGAR?

Jeg prøver å holde meg til light, men jeg er veldig glad i urge.. Så det må jeg ha en gang i blandt..

BRØD ELLER KNEKKEBRØD?

Brød. Selv om det går i knekkebrød her for tiden..

NYTT ELLER GAMMELT?

Nytt. Stort sett.

Klem Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar