torsdag 22. september 2011

Skjønninger.

Siden jeg ikke får sove, tenkte jeg at jeg kunne blogge litt.
I dag har jeg hatt seinvakt, noe som er utrolig kjedelig (bortsett fra at jeg kan sove lenge)..
Så når jeg kom hjem hadde den flinke mannen min ryddet og vasket så fint <3
Siden jeg var på jobb så måtte han lage middag i dag til ungene, og da kunne han fortelle at Endre hadde spurt ved middagsbordet kor jeg va henne, så va han svart at jeg va på jobb. Da kom det fra gutten: Hæ? lagde hun bare middag så fòr hun? (han var ute å lekte når jeg fòr på jobb og C lagde middag) Det var liksom helt utenkelig at pappen hadde laget middag. Haha, han er nå skjønn ;)
Før jeg gikk å la meg måtte jeg også kose litt med pusen som jeg ikke har sett i hele dag..

2 skjønninger:





God natt alle sammen!

Klem Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar