fredag 23. september 2011

Klementiner i butikken = snart jul!

Ok da.. Det er 3 mnd igjen til jul, men jeg har allerede begynnt å glede meg! Så i går at det var komt klementiner i butikken, så da måtte jeg jo kjøpe det.. Koser meg med klementin og nutrilett bar (den med karamell syns jeg er best. De andre smaker ganske kunstig..):


Nå er det heldigvis helg :) Stuen var full i unger i dag når jeg kom hjem (våre og nabobarn) og Christian jobber seint, så jeg skal nok få kjørt meg :) Men i kveld blir det taco og selvfølgelig monopol med barna (vi er hektet)! Og så har verdens beste Lina kommet på besøk :) Lina er min kusine på 7 år som jeg er så glad i. Har passet hun og hatt hun mye helt fra hun var liten, og var også fadder da hun døpte seg. Hun leker så fint med C sine unger, så hun er ofte på besøk når de er her. Kjempe kjekt :) Ha en fin fredag!

Klem Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar