søndag 25. september 2011

Hjelp, han pusser opp!

Her en kveld ble jeg sittende å se på et program som heter Hjelp, han pusser opp! på tv3.
Det gikk ut på at et par fikk 100 000 kr til å pusse opp et eller flere rom i hjemmet sitt.
Men det var èn hake; hun måtte flytte ut i 2 uker mens han pusset opp, og de fikk ikke ha noe kontakt med hverandre. Altså hun får ikke komme med forslag og ønsker til hvordan hun vil ha det..
I denne episoden skulle han pusse opp kjøkkenet. I mellomtiden skulle hun få lage en modell av kjøkkenet slik hun hadde valgt det dersom hun bestemte. Hun ville ha det lyst å fint med hvite skap, brun benkeplate, kjempe fin grønn og hvit mønstret tapet og et høyt bord med barkrakker. Kjempe fint! Men det var ikke akkurat det mannen hennes hadde i tankene.. 2 dager før kjøkkenet skulle være ferdig fikk han lov til å se kjøkkenet hun hadde valgt:




Men han syns ikke det var noe fint, og var godt fornøyd med kjøkkenet han hadde valgt...
Så fikk hun komme hjem å se hva han hadde gjort de 2 siste ukene mens hun hadde vært borte...
Slik så det ut:


Er det mulig?? Jeg tror jeg hadde snudd i døren hvis jeg  hadde kommet hjem og dette var det som møtte meg.. Hun klarte vel ikke helt å skjule skuffelsen og sjokket heller.
Rødt og blått? Hva tenkte han på? Huff.. Jaja, det ble hvertfall god underholdning for oss som så på, og jeg gleder meg til neste ukes episode :)

Klem Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar