tirsdag 20. september 2011

Dagens middag.

I dag fikk jeg lyst på noe kjempe godt til middag. Min kjære jobber sent i dag også, så da tenkte jeg det passet fint med fisk i dag siden han ikke er så glad i det.
Jeg gikk for laks som jeg krydret godt med salt og sitronpepper, deretter skviste jeg litt sitronsaft over og hev det inn i ovnen på varmluft.
Jeg er ikke noen fan av å stå i evigheter å lage middag, hvertfall ikke når det bare er jeg som skal ha, så dette passet meg fint. Fisken stekte seg selv og jeg trengte bare kutte opp litt salat.
Etterpå pyntet jeg det litt, for da ser det mye bedre ut og det er gøyere å spise det. Jeg er egentlig ikke noe glad i rent vann uten smak, men iskaldt og med friske sitronskiver i blir det fantastisk!



 
Hva har dere hatt til middag i dag?


Klem Stina

2 kommentarer: